Buradasınız

“Yavrularımıza Daha Yaşanabilir Bir Şehir Bırakmak İçin Gayret Ediyoruz”

Perşembe, 01.06.2023

Süleyman Demirel İlkokulu’nda öğrencilerle bir araya gelen Başkan Güngör, “Yavrularımıza daha yaşanabilir bir şehir bırakmak için tüm imkân ve kabiliyetimizle gayret ediyoruz. Şehrimiz ve hemşehrilerimiz için gece gündüz var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.

Başkan Güngör; “Esnaf Çarşılarıyla Ticari Hayatı Canlı Tutuyoruz”

Kahramanmaraşlı Milli Pedallar Büyükşehir’in Parkurunda Piste Çıktı

Sayfalar