11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü dolayısıyla Çocuk Evleri Sitesi’nde düzenlenen programda çocuklarla birlikte bin 100 fidanı toprakla buluşturan Görgel, “Büyükşehir Belediyesi olarak hem şehrimizi yeşillendirme çalışmalarını sürdürüyor hem de çocuklarımızın doğayla iç içe bir yaşam kültürü geliştirmelerini önemsiyoruz. Çocuklarımıza daha yeşil, daha güzel bir Kahramanmaraş bırakmak adına elimizden gelen gayreti gösteriyoruz” dedi.