Buradasınız

Elektronik Belge Yönetim Sistemi

  Elektronik Belge Yönetim Sistemi ile kurum içi yazışmaların dijital ortama taşınması, diğer kurumlar arasında kolay ve kesintisiz elektronik belge akışının sağlanması, haberleşme ve kırtasiye giderlerinden tasarruf edilmesi ve en önemlisi şeffaf bir yönetim hedeflendi.

Elektronik Belge Yönetim Sistemi ile hem kurum olarak kâğıt israfı önlendi hem de vatandaşların dilekçeleri anlık sorumlu birimlerin önüne düşerek hizmet kalitesi en üst seviyeye çıkarıldı.

Büyükşehir Belediyesi web sitesine eklenen belge sorgulama özelliği ile vatandaşlarımız kod numaraları ile giriş yaparak verdikleri dilekçenin veya kendilerine ulaşacak olan cevabın nerede olduğuna dair bilgi sahibi olmaktadırlar.

 

Paylaşın